Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Εδώ και τώρα

Δεν έχω και πολλά πράγματα να σκεφτώ για το χορό των εκατομμυρίων που γίνονταν και αποκαλύπτεται τώρα και γι' αυτόν που γίνεται και θα αποκαλυφθεί μετά από 20 χρόνια.

Δεν έχω και πολλά πράγματα να σκεφτώ για τα λαμόγια του χθες και τα λαμόγια του σήμερα.

Δεν έχω βασικά τίποτα να σκεφτώ.

Τι να σκεφτώ δηλαδή;

Βαρέθηκα και να σκέφτομαι. 

Την ώρα που εκείνοι νιώθουν βαριά την ανάσα της ανατροπής, ΕΣΥ, ναι εσύ, φοβάσαι ακόμα και να σκεφτείς πως είσαι έτοιμος, ήρθε η ώρα, για το μεγάλο βήμα. 

Γι' αυτό κι εγώ θα καθίσω αναπαυτικά στην Embryo Chair μου του Marc Newson (Cappellini) και θα απολαύσω ένα ποτηράκι λικέρ μαστίχα Χίου. 

Τόσο απλά.

Εξάλλου, αυτή η έρμη η ζωή είναι απλή.  

Δεν έχει αύριο.

Μόνο σήμερα. 

Εδώ και τώρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου