Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Μούφα αστυνομικά μέτρα!

Μα καλά, είναι δυνατόν να έχουμε εδώ καλεσμένους τόσους ευυπόληπτους και ανώτερους ευρωπαίους ανθρώπους και να μην έχουμε καλά μέτρα προστασίας τους;

Αγανακτώ.

Τα μέτρα της αστυνομίας κατά τη χθεσινή γιορτή μας -που αναλάβαμε πρόεδροι της ΕΕ, ντε- ήταν απαράδεκτα για να μην τα χαρακτηρίσω μούφα.

Ένα θα σου πω. Εγώ, προσωπικά εγώ, πέρασα από το μπλόκο του Χίλτον και περπάτησα ως το Μέγαρο Μουσικής χωρίς να με ρωτήσει κανείς μα κανείς που πάω!

Μόνο μια μπατσίνα την ώρα που έκανα να διασχίσω τη Βασιλίσσης Σοφίας στο ύψος του γνωστού ξενοδοχείου με σταμάτησε λέγοντας μου "απαγορεύεται να περάσετε". Έκανα πως δεν την άκουσα και με ύφος μπλαζέ άρχισα να προχωρώ. Εκείνη συνέχισε για να με πείσει λέγοντας "είναι επικίνδυνα εκεί που πάτε"! Ναι, έτσι μου είπε. Την ευχαρίστησα βέβαια που ενδιαφέρθηκε για την υγεία μου και συνέχισα να διασχίζω ολομόναχη τη Βασ. Σοφίας. Κι αφού αυτή με άφησε να περάσω, στη συνέχεια δεν αναρωτήθηκε κανείς άλλος, μπάτσος ή ασφαλίτης (τίγκα μιλάμε από ασφαλίτες! Και οι περισσότεροι ντυμένοι σαν... Εξαρχειώτες, βρε παιδί μου!) για το που πάω ένας άνθρωπος μόνος ανάμεσά τους!

Στη θέση μου μπορεί να ήταν ο Χριστόδουλος ο Ξηρός. Και τότε; Τότε τι, κύριοι; Να είχαμε κανένα... δυστύχημα;

Όχι, δεν υπονοώ ότι θα έκανε κάτι ο άνθρωπος (μεταξύ μας και να έκανε, "εμένα τι με νοιάζει, εδώ έχει πάντα ήλιο", μαγκιά του...) αλλά, βρε παιδί μου, είναι δυνατόν ο Ζοζέ και τα άλλα τα παιδιά να κινδυνεύουν επειδή η ελληνική αστυνομία δεν έκανε καλά τη δουλειά της;

Τσ, τσ, τσ...

Για να μην πω το άλλο! 

Χθες υπήρξε διάκριση έως ρατσισμός, κύριοι!

Δεν μπορεί να έρχεται ο Σόιμπλε και να υπάρχουν φράγματα από κλούβες στην Πανεπιστημίου, στην Ακαδημίας, στη Σταδίου και όπου αλλού, και χθες μόνο μπάτσοι κι ασφαλίτες παρατεταγμένοι κάθε δύο μέτρα.

Δηλαδή; Ο Σόιμπλε ήταν πιο σημαντικός από τον Μανουέλ;

Αγανακτώ δις.

Εν τω μεταξύ, εκεί στο Χίλτον σε μια άκρη είδα και τον δήμαρχο, τον κυρ-Γιάννη τον Μπουτάρη, να πίνει το καφεδάκι του έξω από το Μύλο (ήταν 6 τ' απόγευμα) παρέα με μια μελαχρινή κυρία και να μιλούν πολύ σοβαρά.

Είπα να τον φωνάξω να τον χαιρετήσω αλλά, λέω, άσε, προχώρα τώρα να πας στη δουλειά σου.

Αυτά έζησα χθες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου