Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Το πανηγύρι της ευφορίας απ' την εφορία.


Είχαμε πανηγύρια χθες στο σπίτι!

Μέχρι που θα πηγαίναμε ν' ανάψουμε κερί υπέρ της Εφορίας και της λαοπρόβλητης κυβέρνησης του Αντωνάκη, αλλά βαριόμασταν να τρέχουμε μεσημεριάτικα!

Ε, ναι λοιπόν!

Έκανα τη φορολογική μου δήλωση. Προέβην σε αυτή τη γενναιότητα και, φυσικά, ανταμείφθηκα!

Μπορεί να μου τα έχουν πάρει από το μισθουλάκο με εισφορές αλληλεγγύης, με αύξηση της φορολογίας κτλ κτλ κτλ, (παρεμπιπτόντως, μου τά'χει πάρει και το αφεντικό με τρεις μειώσεις μισθού τα τελευταία τρία χρόνια, οπότε ο μισθός είναι ήδη στα τάρταρα...), αλλά η αγία Εφορία βρήκε πως το ποσό που της οφείλω (και πάλι) ανέρχεται λίγο πάνω απ' τα 50 ευρώ μόνον, λατρεμένε μου καναπεδάκια.

Πήρα αμέσως τηλέφωνο την καλή μου φίλη που δουλεύει σε ΔΟΥ να της πω τα χαρμόσυνα νέα και πανηγυρίζαμε μαζί. Εκείνη απ' τα Δωδεκάνησα που πήγε διακοπές, εγώ απ' την Αθήνα.

Άμα έχεις όμως κυβέρνηση που έχει κόψει τα παλαμάρια, είναι αλλιώς βρε παιδί μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου