Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Κουτσομπολιά! (Θέ μου σχώρα με!)

Τι να πεις για τον Χαράλαμπο τον υπάλληλο; 

Σας τα είπα εξάλλου -πριν απ' όλους- λίγες μέρες νωρίτερα λόγω Θείας επιφοίτησης! (http://sonatamia.blogspot.gr/2013/09/blog-post_6.html#more)

Αχ, δεν σας αποκάλυψα κάτι. Συγγνώμη κιόλας, αν και σας εμπιστεύομαι.

Ξέρετε... συνομιλώ κι εγώ με το Θεό, -εκτός από την πρωθυπουργάρα μας-, ο οποίος Θεός μου είπε πού θα πάει το πράγμα ο Χαράλαμπος μετά -βεβαίως- από τις εντολές που θα πάρει από τα αφεντικά του (δεν είναι ένα).

Μου είπε επίσης πως ο νεοφιλελεύθερος εθνικιστής (εξάλλου "ο εθνικισμός δεν είναι ντροπή") έχει να θρέψει δυο παιδιά και πρέπει να εξασφαλίσει το παντεσπάνι τους, όπως πρέπει να εξασφαλίσει και το δικό του παντεσπάνι γιατί μια σύνταξη που παίρνει από τράπεζα δεν φτάνει εν μέσω κρίσης. Είναι πενιχρή. Ο Θεός λέει πως είναι πάνω από 2.000 ευρώ. Εγώ πάλι δεν γνωρίζω, ούτε υιοθετώ a priori τα λεγόμενα του Θεού. Αλλά, Θεός είναι, κάτι παραπάνω μπορεί να ξέρει.

Οπότε -που λέτε- και ο Χαράλαμπος, ως γνήσιο τέκνο αυτής της κοινωνίας που έχει να επιδείξει και ταγματασφαλίτες και δωσίλογους και άλλα τέτοια αποβράσματα, ξέρει το δρόμο...

(ΥΓ. Πόσο μ' αρέσει το κουτσομπολιό! Εσάς; Θέλετε να αρχίσω να γράφω κουτσομπολιά που θα μου λέει ο Θεός με τον οποίο συνομιλώ;)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου