Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Γέλα, Στούρνε μου, γέλα!

 
(Την κουφάλα πρόσεχε, Στούρνε μου...)

Στούρνε μου, αγόρι μου, παλικάρι μου!

Διαθέτεις χιούμορ τελικά και δεν στό'χα! Εξάλλου, γνωρίζεις ότι απευθύνεσαι σε πόπολο και όχι σε πολίτες, οπότε καλά τους κάνεις και τους τρολάρεις, αγορίνα μου!

"Το ύψος του χρέους της Κεντρικής Διοίκησης, παρουσιάζει πράγματι μία αυξητική τάση ωστόσο ούτε αιφνίδια ήταν, ούτε μπορεί να αποτελέσει αιτία για την πρόκληση οποιασδήποτε ανησυχίας, αφού είναι παροδική, χρονικά περιορισμένη και ισοσταθμίζεται από την απόκτηση περιουσιακών στοιχείων από το ελληνικό δημόσιο" αναφέρεις στην ανακοίνωσή σου προς τον λαουτζίκο.

Λατρεμένε μου καναπεδάκια, για να βγάλει το Στούρνος αυτή την "καθησυχαστική" προς εσένα ανακοίνωση, προηγήθηκε η ανακοίνωση του δελτίου δημόσιου χρέους του δεύτερου τριμήνου του 2013 σύμφωνα με το οποίο το χρέος της χώρας εκτινάχθηκε τον Ιούνιο στα 321,62 δισ ευρώ από 305,53 που ήταν το Δεκέμβριο του 2012!!! 

Και από 298,5 δισ που ήταν το χρέος το 2009 οπότε και ο φωστήρας Γιωργάκης μας έμπασε στις τρόικες, στα μνημόνια, στην ανέχεια.

Μωρέ, καταλαβαίνεις κάτι τώρα; Βγάζεις κανένα συμπέρασμα για το που πάμε κατευθείαν ή τζάμπα στα γράφω η πεφωτισμένη;

Αν υποψιαστώ ότι και πάλι στα γράφω τζάμπα, κι αυτό το πραγματάκι που έχεις στο κεφάλι σου το χρησιμοποιείς μόνον για "μαμ, κακά, νάνι" -άντε και κανένα πήδημα-, θα αρχίσω δίαιτα και θα σταματήσω τα μπάνια στην Κυανή Ακτή! Μέχρι εκεί θα με φτάσεις, τρομάρα σου!

Πόσες θυσίες να κάνω, καναπεδάκια μου, για να σκεφτείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου